Γνωστό εστιατόριο πίτσας έχει στρατολογήσει έναν εκπαιδευμένο ηθοποιό, τον Karl James, προκειμένου να διδάξει την τέχνη του φλερτ στου εργαζόμενους για να τους βοηθήσει να «κολακεύουν» τους πελάτες.

Πηγή που σχετίζεται με την επιχείρηση αναφέρει: «Με τα social media και τα sms να έχουν μειώσει την “πρόσωπο με πρόσωπο” επικοινωνία, η Pizza Express έχει “επιστρατεύσει” τη βοήθεια ενός ειδικού σε θέματα συζήτησης και διαλόγου, ο οποίος έχει ενσωματώσει το φλερτ σε κάποιες ξεχωριστές τεχνικές συζήτησης. Το όλο εγχείρημα στοχεύει στη βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού ως προς την εμπειρία της εξυπηρέτησης του πελάτη». Ο K. James έχει παίξει καταλυτικό ρόλο στο σχεδιασμό των πολιτικών training και recruitment της εταιρείας.

Μεταξύ των «μαθημάτων» που διδάσκει είναι και το «Πώς να φλερτάρετε με τους πελάτες για να τους κάνετε να νιώθουν άνετα και χαλαρά». Σύμφωνα με τον ίδιο, ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει αποτρέψει τα άτομα από το να έχουν μια ουσιαστική συζήτηση ενώ η οικειότητα που αναπτύσσεται από το φλερτάρισμα μπορεί να βοηθήσει το ανθρώπινο δυναμικό να έχει καλύτερες σχέσεις τόσο σε συναδελφικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας με τους πελάτες.

Η Angela Baron, σύμβουλος στο Chartered Institute of Personnel and Development, «στήριξε» την τεχνική του φλερταρίσματος και τα αποτελέσματά της στην εξυπηρέτηση των πελατών αλλά προειδοποίησε την επιχείρηση ότι πρέπει να ξεκαθαρίσει τα όρια αλλιώς η συνταγή της επιτυχίας μπορεί να αποδειχθεί σκέτη καταστροφή!