Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα πλατφόρμα Uworc, η start up εταιρεία εύρεσης προσωπικού για τις υπηρεσίες ΗοReCa, με τον ιδρυτή της, Πάρη Οικονόμου να αναφέρεται στις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, αλλά και τις λύσεις που προτείνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έντονης έλλειψης προσωπικού που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εποχιακές επιχειρήσεις φιλοξενίας. Παράλληλα, ο Βίκτωρας Σίμωσις, Creative Managing Director του digital agency “The Smiling Hippo”, το οποίο και ανέλαβε την ανάπτυξη και υλοποίηση της πλατφόρμας, μίλησε για τον ειδικά σχεδιασμένο και αναπτυγμένο αλγόριθμο που διαθέτει η live πλέον πλατφόρμα της Uworc.
Η εν λόγω παρουσίαση συνεχίστηκε με την ανάλυση των πρώτων στατιστικών στοιχείων από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της πλατφόρμας. Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτά, το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων Πρώτης Γραμμής (Service, Front Desk, Housekeeping κ.ά) είναι άτομα μικρά σε ηλικία που κάνουν τα πρώτα βήματα τους στον Τουρισμό, χωρίς απαραίτητα σχετικές σπουδές, ενώ το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων σε Διευθυντικές Θέσεις (Assistant Managers, Operation Managers κ.ά) είναι επαγγελματίες που έμαθαν να εξελίσσονται στον Τουρισμό και οι οποίοι, ανεξαρτήτως σπουδών, έχουν επενδύσει προσωπικό χρόνο σε ποικίλα σεμινάρια, προκειμένου να μετεκπαιδευτούν και να ανελιχθούν.
Επιπρόσθετα, όσον αφορά στα ξενοδοχεία, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτές για υπαλλήλους πρώτης γραμμής και για υπαλλήλους service, ενώ στα εστιατόρια, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτή των μαγείρων. Τέλος, η περιοχή με το μεγαλύτερο αίτημα για εύρεση προσωπικού ήταν η αγορά της Μυκόνου, με την Αθήνα να ακολουθεί. Την παρουσίαση εκλεισε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία δεν παρέλειψε να σταθεί και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Φιλοξενία μου».