Ένα διαφορετικό post στο Instagram πραγματοποίησε η Βιολάντα, με απώτερο σκοπό να προσελκύσει νέα ταλέντα, τα οποία θα διαθέτουν, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, φαντασία, ευελιξία και κλίση στη γραφιστική. Η δοκιμασία, εκ πρώτης όψεως, φαινόταν απλή και αφορούσε την προώθηση των μπισκότων Βιολάντα Dubai.
Καλούσε δε το κοινό να ευθυγραμμίσει μία συσκευασία του συγκεκριμένου κωδικού ακριβώς μέσα στο περίγραμμα το οποίο φαινόταν στο video, προκειμένου να κερδίσει τα νέα μπισκότα. Ωστόσο, «τέλειο» καρέ δεν υπήρχε και, έτσι, νικητές του challenge αναδείχθηκαν όσοι επέμειναν στην επίλυσή του με τον δικό τους δημιουργικό τρόπο, είτε χρησιμοποιώντας Photoshop είτε άλλα γραφιστικά εργαλεία.
Αυτά τα άτομα κάλεσε η εταιρεία να στείλουν το βιογραφικό τους για μια πιθανή συνεργασία, σημειώνοντας ότι «η επιμονή, η ευρηματικότητα και το πάθος τους έδειξαν ότι ταιριάζουν απόλυτα με το προφίλ των ανθρώπων τους οποίους θέλει να έχει η Βιολάντα στην ομάδα της». Σχολίασε δε ότι «αυτή η στρατηγική δεν ήταν απλώς μία διαφορετική προσέγγιση στην αναζήτηση εργαζομένων. Ήταν μία δήλωση για το είδος των ανθρώπων τους οποίους επιλέγει: δημιουργικούς, ευρηματικούς, με προσαρμοστικότητα και πρωτοποριακή σκέψη».