Ο θεσμός Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας διοργανώνει τη νέα σειρά events «Virtual Dialogues», με θέμα την εξερεύνηση νέων προοπτικών στην αγορά, όπου ειδήμονες από τον χώρο του επιχειρείν, του HR και της επικοινωνίας συζητούν για τις ανερχόμενες τάσεις, τις προοπτικές και το αποτύπωμα που αφήνουν στη νέα πραγματικότητα της αγοράς, καλύπτοντας μία up-to-date θεματολογία. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των «Virtual Dialogues» θα πραγματοποιηθούν πέντε online events μέσα από την πλατφόρμα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, www.instofcom.gr.

Όλες οι συζητήσεις θα έχουν διάρκεια μίας ώρας και θα πραγματοποιούνται με live streaming, με δωρεάν συμμετοχή. Η σειρά εγκαινιάζεται στις 25 Νοεμβρίου, με πρώτη θεματική το «Brand Next» και συνομιλητές τον Κώστα Μουλακάκη, Director general, Marketing and Commercial Integration for South-East EU, Papastratos, affiliate of Philip Morris International, την Έλενα Χρυσαφογιώργου, Head of Omnichannel experience, Papastratos και τον Τίτο Σιμιτζή, General Manager | Alternative Research Solutions. Οι συμμετέχοντες, μέσα από το case study του IQOS, θα εστιάσουν στο transformation του Customer Journey και του Customer Experience και στις αλλαγές που αυτά απαιτούν τόσο σε επίπεδο εταιρικής κουλτούρας, όσο και εταιρικής οργάνωσης.