Λαμβάνοντας υπόψη το αυξημένο κόστος καυσίμων, η Wolt προσφέρει, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, αποζημίωση στους συνεργάτες διανομείς της για την απόσταση που διανύουν προκειμένου να παραλάβουν την προς διανομή παραγγελία από την επιχείρηση (pickup distance). Η αποζημίωση αυτή έρχεται να προστεθεί στην ισχύουσα αμοιβή των διανομέων που αφορά στην παράδοση της παραγγελίας από τη συνεργαζόμενη επιχείρηση προς τον πελάτη.

«Στόχος της Wolt είναι να ενισχύσει την ικανοποίηση των συνεργατών διανομέων της, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο συνεργασίας που προσφέρει πλήρη ελευθερία στους συνεργάτες να επιλέγουν πότε, πού και για πόσο θα εργαστούν, καθώς και ποιες παραγγελίες αποδέχονται ή απορρίπτουν» αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση. Σύμφωνα με αυτή, οι συνεργάτες διανομείς της Wolt αμείβονται με ξεκάθαρους όρους και όλες οι συναλλαγές καταγράφονται ηλεκτρονικά με αποτέλεσμα να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.

Η Wolt ήταν η πρώτη πλατφόρμα που πρόσθεσε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού φιλοδωρήματος τον Αύγουστο 2019, δίνοντας τη δυνατότητα σε πελάτες της να επιβραβεύουν με αυτό τον τρόπο τους συνεργάτες διανομείς. Η εταιρεία αναφέρει εξάλλου στην ίδια ανακοίνωση ότι το πλαίσιο συνεργασίας της με τους διανομείς ενισχύθηκε περαιτέρω τον Μάιο του 2021, με την παροχή εκ μέρους της εταιρείας 100% δωρεάν ιδιωτικής ασφάλισης για όλους τους συνεργάτες διανομής.