Μια σειρά δεσμεύσεων αναλαμβάνει η WPP, με στόχο να συμβάλλει στην καταπολέμηση του ρατσισμού και να υποστηρίξει τα μαύρα ταλέντα, αλλά και όσα προέρχονται από μειονότητες.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε, η εταιρεία θα προβεί σε ενέργειες βάσει της επιστολής 12 σημείων που απηύθυναν στη βιομηχανία περισσότεροι από 1.200 μαύροι επαγγελματίες της διαφήμισης, με τα ζητήματα που θίγονται να αφορούν τη βελτίωση της εκπροσώπησης των μαύρων σε υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις, ισότιμες αποδοχές και υποχρεωτική εκπαίδευση για τον ρατσισμό σε επικεφαλής και στελέχη του HR.

Επιπλέον, η εταιρεία δεσμεύεται να χρησιμοποιήσει τη «φωνή» και το έργο της για να δώσει έμπνευση και να προάγει τη φυλετική ισότητα, εντός και εκτός βιομηχανίας. Παράλληλα, σε συνεργασία με πελάτες, συνεργάτες, φορείς και διοργανωτές εκδηλώσεων, αναλαμβάνει να διασφαλίσει τη δίκαιη εκπροσώπηση για όλους, σε συνέχεια της απόφασης του CEO, Marc Read, να μη λαμβάνει μέρος σε panels στα οποία συμμετέχουν μόνο άντρες.

Τέλος, η εταιρεία σκοπεύει να επενδύει 10 εκατ. σε ετήσια βάση για τα επόμενα 3 χρόνια, προκειμένου να χρηματοδοτήσει προγράμματα κατά του ρατσισμού, με τον Mark Read να αναφέρει πως: «Είναι η κατάλληλη στιγμή να χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργικότητα, την κλίμακα και την επιρροή μας για να κάνουμε τη διαφορά στη μάχη κατά του ρατσισμού».