Η Hatzi Filax Group συνεργάστηκε με τη Δημήτριος Θανόπουλος Α.Ε για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Customer Experience Accelerator Program, διάρκειας 10 ωρών.
Σκοπός του ήταν η καλλιέργεια κουλτούρας η οποία δίνει έμφαση στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη (customer experience).
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόγραμμα σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις, ενσωματώνοντας διεθνείς τάσεις και πρακτικές στο αντικείμενο. Εξόπλισε δε τους εργαζόμενους με πρακτικά εργαλεία και γνώσεις, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.