Η KPMG συμμετείχε, για 14η χρονιά, στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, με περισσότερα από 130 στελέχη να λαμβάνουν μέρος στους αγώνες δρόμου των πέντε, 10 και 42 χιλιομέτρων, με τη φανέλα της ΕΛΕΠΑΠ.
«Η συμμετοχή αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας της KPMG και αποτυπώνει την έμπρακτη δέσμευση της εταιρείας να στηρίζει φορείς οι οποίοι επιτελούν ουσιαστικό κοινωνικό έργο», αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.
Και καταλήγει ότι «η συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ, η οποία μετρά πάνω από δύο δεκαετίες, ενισχύει τον κοινό στόχο των δύο οργανισμών, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της κοινωνικής ένταξης παιδιών με αναπηρία, μέσα από τη διά βίου στήριξη, μάθηση και την πρόσβαση σε υπηρεσίες αποκατάστασης».
