«Με έναν στους δύο κατόχους κάρτας Ticket Restaurant® να χρησιμοποιούν το MyEdenred® app για να διαχειριστούν την κάρτα τους και με το 33% να έχουν ψηφιοποιήσει την κάρτα τους σε ένα από τα διαθέσιμα mobile wallets, η μετάβαση σε ένα 100% digital ταξίδι πληρωμών, ήταν επιτακτική, για να δώσουμε στους κατόχους των καρτών μας μία σύγχρονη εμπειρία πληρωμών», αναφέρει ο ΙΤ Director της Edenred Ελλάδος, Θάνος Αμπάζης, αποδεικνύοντας ότι η καινοτομία βρίσκεται στην καρδιά της εταιρείας.

HR Professional: Πώς θα περιγράφατε τον ρόλο της Edenred στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον; Πώς έχετε καταφέρει να «βρίσκεστε ένα βήμα» μπροστά σε μια περίοδο με τόσες ανατροπές και αλλαγές;

Θάνος Αμπάζης: Εδώ και 25 χρόνια, στην Edenred δεν σταματάμε να σχεδιάζουμε το μέλλον με γνώμονα την απόδοση των επιχειρήσεων και την ποιότητα ζωής των εργαζομένων, δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς που ενισχύουν τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των συνεργατών της, θέτοντας συνεχώς τους πιο υψηλούς στόχους για να παρέχει σύγχρονες B2B2C υπηρεσίες.

Όλα αυτά, μέσα από λύσεις που εμπλουτίζονται συνεχώς με βάση τις ανάγκες της εποχής αλλά και συνεχόμενες επενδύσεις στην τεχνολογία. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα, τα τρία ψηφιακά πορτοφόλια για το σύνολο των κατόχων των λύσεών μας (Edenred Pay, Google Pay και Apple Pay) και σύγχρονες υπηρεσίες για μία ακόμα πιο self-service εμπειρία χρήσης για τους κατόχους (MyEdenred® mobile και web App) που μας καθιστούν πρωτοπόρο στις υπηρεσίες πληρωμών για τον επιχειρηματικό κόσμο.

Στόχος μας δεν είναι μόνο ο εκσυγχρονισμός και η συνεχής εξέλιξη των λύσεών μας, αλλά και η ανάπτυξη νέων, καινοτόμων υπηρεσιών, που δημιουργούν ακόμη ισχυρότερο user engagement. Το 2020 οι mobile συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν από τις λύσεις της Edenred παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 32% συγκριτικά με το 2019. Γεγονός που καθιστά σαφές ότι η Edenred αποτελεί ηγέτη στις ηλεκτρονικές πληρωμές ειδικού σκοπού, παρέχοντας ολοένα και πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές λύσεις για τις ανάγκες του οικοσυστήματός της, προς όφελος της κοινωνίας γενικότερα.

HR P.: Είναι γνωστό ότι οι λύσεις σας έχουν «κερδίσει» την αγορά. Πώς η εμπειρία στην Edenred μεταφράζεται σε όφελος για τους συνεργάτες που επιλέγουν να σας εμπιστευτούν;

Θ. Αμπάζης: Από το 1997 που η Edenred ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελληνική αγορά, ανταποκρίνεται στην παραπάνω δέσμευση, μέσω τριών επιχειρηματικών γραμμών: Παροχές Εργαζομένων (Ticket Restaurant®), MyBenefits®, Λύσεις Κινήτρων και Επιβράβευσης (Ticket Compliments®) καθώς και Λύσεις Φορητότητας και Διαχείρισης Στόλου (Spendeo®).
Επιπλέον στο να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις για τις επιχειρήσεις, στοχεύουμε στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων μέσα από ένα win-win-win μοντέλο.

Έτσι, είμαστε σε θέση να αυξάνουμε την αγοραστική τους δύναμη, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα χιλιάδων καταστημάτων για εξαργύρωση των λύσεών μας και βελτιώνουμε την απόδοση και την ελκυστικότητα των οργανισμών, καθώς οι λύσεις μας αποτελούν εργαλεία προσέλκυσης νέων, ικανών στελεχών που επιθυμούν να εργαστούν σε μια εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο. Τέλος, συμβάλλουμε στην αύξηση του τζίρου των καταστημάτων-συνεργατών, διευρύνοντας το πελατολόγιό τους και δημιουργώντας loyalty μεταξύ καταστημάτων και των 300.000 χρηστών των λύσεών μας.

HR P.: Καινοτομία και δημιουργικότητα! Ποια η θέση τους στο καθημερινό λεξιλόγιο της Edenred;

Θ. Αμπάζης: Στην Edenred πιστεύουμε στην καινοτομία, στην αποδοτικότητα και στην απλότητα των λύσεων που διευκολύνουν τη ζωή όλων μας. Οι 5 αξίες που πρεσβεύουμε, Επιχειρηματικό πνεύμα, Φαντασία, Σεβασμός, Απλότητα, και Πάθος για τους πελάτες μας, αποτελούν την κινητήρια δύναμη στις καθημερινές μας δραστηριότητες και προϋπόθεση για τη δημιουργία σταθερής και βιώσιμης ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, η φαντασία διεγείρει την καινοτομία και προκαλεί πρόοδο. Κάθε μέρα, αφήνουμε τη δημιουργικότητά μας ελεύθερη για να εμπνεύσουμε και να συνδέσουμε εταιρείες, εργαζόμενους και εμπόρους στον εργασιακό κόσμο, τόσο σήμερα όσο και αύριο. Χάρη στην ευέλικτη, καινοτόμο προσέγγιση σε κάθε ανάγκη της αγοράς και τη στενή επαφή με κάθε τεχνολογική εξέλιξη στον χώρο, αξιοποιούμε ευκαιρίες για ανάπτυξη νέων λύσεων αλλά και εξέλιξη των υπηρεσιών που ήδη παρέχουμε.

Στο πλαίσιο του στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου αλλά και των mobile υπηρεσιών, αναπτύχθηκε η εφαρμογή MyEdenred® σε μορφή Container app. Μία σύγχρονη εφαρμογή με περισσότερους από 100.000 ενεργούς χρήστες στην Ελλάδα και πάνω από 900.000 επισκέψεις τον μήνα. Πρόκειται για μία self service και user friendly εφαρμογή που ενισχύει την mobile στρατηγική του Ομίλου, με σκοπό να είναι ο καθημερινός ψηφιακός συνεργάτης των κατόχων των λύσεων της εταιρείας.

Παρομοίως, θέλοντας πάντα να εξελισσόμαστε και να προσφέρουμε μία καθολική digital εμπειρία στους χρήστες μας, είμαστε μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω των ψηφιακών πορτοφολιών Edenred Pay, Apple Pay και Google Pay. Πλέον, ο κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει στο κινητό του την εφαρμογή MyEdenred®, να προσθέσει την Edenred κάρτα του στο ψηφιακό πορτοφόλι της επιλογής του και να απολαύσει ανέπαφες συναλλαγές, εύκολα – γρήγορα – με ασφάλεια!

HR P.: Πριν λίγες μέρες, μας παρουσιάσατε τη νέα Ticket Restaurant Zero. Τι παραπάνω έρχεται να προσθέσει στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιό σας και σε ποιες ανάγκες της αγοράς ανταποκρίνεται;

Θ. Αμπάζης: Ως Edenred Ελλάδας κάνουμε ένα σημαντικό βήμα καθώς γινόμαστε η 5η χώρα, ανάμεσα στις συνολικά 46 του Ομίλου, που παρέχει μία 100% digital εμπειρία πληρωμών, με αφετηρία την πρωτοποριακή άυλη κάρτα Ticket Restaurant® ZERO. Η νέα 100% ψηφιακή λύση λειτουργεί συμπληρωματικά στις ήδη υπάρχουσες προϊοντικές μας προτάσεις και εντάσσεται σε μία ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική, που έρχεται να εκσυγχρονίσει την εμπειρία των πελατών της. Η καινοτόμος τεχνολογία που εφαρμόζουμε στην Ελλάδα, εξασφαλίζει χαρακτηριστική ευκολία στην έκδοση (σε λιγότερο από 24 ώρες) αλλά και τη δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης σε λιγότερο από ένα λεπτό, που βοηθά τις εταιρείες να εξελίξουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους εργαζομένους τους.

Πλέον, οι εργαζόμενοι θα απολαμβάνουν μία 100% digital εμπειρία, χωρίς χρόνους αναμονής παράδοσης και χωρίς κίνδυνο κλοπής ή απώλειας κάρτας. Ταυτόχρονα, προσφέρει απόλυτη ασφάλεια αλλά και υγειονομική προστασία (covid-free) μέσα από μία απόλυτα ανέπαφη εμπειρία. Καθώς ήδη πάνω από το 50% των κατόχων κάρτας Ticket Restaurant® έχουν εγκατεστημένο το MyEdenred® app στο κινητό τους και περισσότεροι από έναν στους τρεις πραγματοποιούν συναλλαγές μέσω ψηφιακών πορτοφολιών, θεωρούμε ότι μία 100% digital λύση, είναι η επόμενη στάση αυτού του νέου, ψηφιακού ταξιδιού στις Mobile πληρωμές.

Πέρα από τα προνόμια για τους εργαζομένους, η Ticket Restaurant® ZERO έρχεται να διευκολύνει εντυπωσιακά και τη ζωή των εταιρειών, καθώς η ψηφιακή διανομή της κάρτας εκμηδενίζει τα logistics και η αποδέσμευση από το πλαστικό προσφέρει αυτονομία. Ο νέος frictionless τρόπος παραγγελίας και παράδοσης της κάρτας βοηθάει τις εταιρείες να αποφύγουν χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες παραγγελίες αφού το 100% digital customer journey ελαχιστοποιεί την πιθανότητα λάθους.

HR P.: «Τη νέα Ticket Restaurant® ΖERO δεν θα την αγαπήσει μόνο το περιβάλλον εργασίας. Αλλά και το περιβάλλον», όπως είπατε. Τι σημαίνει αυτό;

Θ. Αμπάζης: Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι καθήκον όλων μας, και εμείς στην Edenred εργαζόμαστε για να προσφέρουμε σύγχρονες υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον. Με την νέα άυλη κάρτα Ticket Restaurant® ZERO, οι εταιρείες ενισχύουν την εταιρική βιωσιμότητα και οι εργαζόμενοι, με τη σειρά τους, απολαμβάνουν όλα τα προνόμια της λύσης Ticket Restaurant®, στηρίζοντας παράλληλα την προσπάθεια για έναν κόσμο με λιγότερο πλαστικό. Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι η παγκόσμια προτεραιότητα που κινητοποιεί τις επιχειρήσεις προς την υιοθέτηση νέων πρακτικών. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις παγκοσμίως, προβαίνουν στη μέτρηση και δημοσιοποίηση των δεικτών που αφορούν τη βιώσιμη ανάπτυξη (ESG) καθώς οι επενδυτές αξιοποιούν τους εν λόγω δείκτες ώστε να καθορίσουν την ετοιμότητα μίας εταιρείας να διαχειριστεί αλλαγές στο περιβάλλον που δραστηριοποιείται.

Με βάση αυτήν τη φιλοσοφία ερχόμαστε να προσφέρουμε στις εταιρείες το κατάλληλο εργαλείο προς αυτή την κατεύθυνση και μεταβαίνουμε σε λύσεις αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες που δείχνουν τον δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής του Ομίλου με κατεύθυνση προς eco-friendly πρακτικές, η Edenred έχει δρομολογήσει για το 2ο τρίμηνο του 2022 τη μετάβαση του συνόλου των υπηρεσιών του χαρτοφυλακίου της σε eco-friendly κάρτες από 99% ανακυκλωμένο πλαστικό, επιταχύνοντας την πορεία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. H μετάβαση αυτή υπολογίζεται ότι θα εξοικονομήσει περισσότερους από 7,5 τόνους πλαστικού μέσα στην επόμενη τριετία. Πρόκειται για την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που καινοτομεί και προχωρά σε μία τέτοια κίνηση για το σύνολο των υπηρεσιών της. Ταυτόχρονα, βοηθά ουσιαστικά τους πελάτες της να ανταποκριθούν στις περιβαλλοντικές τους δεσμεύσεις και να επιτύχουν τους στρατηγικούς στόχους βιωσιμότητας, μέσα από σύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον εργαλεία.

HR P.: Με ποια ευχή θα υποδεχτείτε τη νέα χρονιά;

Θ. Αμπάζης: Αρχικά, όλοι στην Edenred ελπίζουμε τη νέα χρόνια να είμαστε ασφαλείς και υγιείς. Με τη νέα πραγματικότητα που ζούμε τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε αξιολογήσει διπλά τη σημασία της υγείας και το πόσο σημαντικό είναι να είμαστε καλά εμείς και τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Κατανοούμε ότι το εργασιακό περιβάλλον έχει αλλάξει, έτσι και εμείς θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε με βασικό γνώμονα τις ανάγκες των εταιρειών και των ανθρώπων τους. Πλέον η τηλεργασία έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας και φαίνεται πως αποτελεί μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, που ήρθε για να μείνει. Βασισμένοι σε αυτήν την ανάγκη, εξελίσσουμε περαιτέρω τη λύση MyBenefits®, τη μοναδική multi-benefit λύση στην αγορά, για κάθε παροχή που μία εταιρεία επιθυμεί να προσφέρει στους εργαζομένους της.

Έτσι, οι εταιρείες έχουν πλέον τη δυνατότητα να παρέχουν με μία μόνο κάρτα, πρόσβαση σε υπηρεσίες που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, μεταξύ αυτών και την εργασία εξ αποστάσεως, π.χ.: έπιπλα γραφείου, είδη πληροφορικής & τηλεπικοινωνιών, κ.ά. Επιπλέον, με το νέο έτος, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες ανάλογες της Ticket Restaurant® ZERO, με frictionless και απλοποιημένες διαδικασίες όσον αφορά τις εταιρίες αλλά και την εμπειρία του χρήστη. Η στρατηγική μας πάντα αποσκοπεί σε λύσεις που διευκολύνουν την πραγματοποίηση πληρωμών εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. «Μάθετε περισσότερα για τον digital κόσμο της Ticket Restaurant® ZERO στο ticketrestaurantzero.gr»