Ο καταιγισμός πληροφοριών επηρεάζει την παραγωγικότητα, τη δημιουργικότητα και την ευημερία μας. Τα leadership προγράμματα με βάση το mindfulness
συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της συγκέντρωσης.

Στη συνεχή «πλημμύρα» πληροφοριών, ο εγκέφαλός μας προσπαθεί να επεξεργαστεί τα πάντα μονομιάς κάνοντας multitasking, με αποτέλεσμα το άγχος να αυξάνεται και η αποδοτικότητα να μειώνεται. Στο βιβλίο αυτό καταρρίπτεται ο μύθος του multitasking και προβάλλεται ένας αποτελεσματικός τρόπος βελτίωσης της συγκέντρωσης, της αποδοτικότητας και της ευεξίας: η πρακτική διαλογισμού mindfulness.

Μερικές από τις συμβουλές που διδάσκουμε στα Leadership trainings, που βασίζονται στο mindfulness (όπως το The Power of Focus) είναι οι εξής:
Υιοθετήστε το monotasking, δουλεύοντας σε ένα μόνο πράγμα κάθε φορά.
Περιχαρακώστε την προσοχή σας. Μην είστε διαρκώς διαθέσιμοι.
Μειώστε τους περισπασμούς, κλείνοντας τα notifications.
Διαφυλάξτε χρόνο για deep work, εργασία που χρειάζεται χρόνο χωρίς διακοπή.
Pull vs Pull: Διαχειριστείτε τα email σας στον δικό σας χρόνο, αντί να αντιδράτε σε κάθε εισερχόμενο μήνυμα.
Διαχωρίστε τα επείγοντα από τα σημαντικά. Μετά από κάθε task, αξιολογείστε τα αποτελέσματά του, ώστε να επιλέξετε προσεκτικά εκείνο που θα έχει το μεγαλύτερο impact προς τον στόχο σας.
Αποφύγετε να ασχοληθείτε με τα email σας το πρωί, που ο βαθμός συγκέντρωσης είναι υψηλότερος. Καταπιαστείτε πρώτα με το πιο απαιτητικό task.

Η προσοχή είναι ένας μυς που εκπαιδεύεται. Αφιερώστε 5 λεπτά την ημέρα για να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας να παραμένει συγκεντρωμένος σε ένα σημείο, εστιάζοντας στην αναπνοή ή σε ένα σημείο στο σώμα σας, με τεχνικές mindfulness.