Το γαϊτάνι, γνωστό κυρίως ως γαϊτανάκι, είναι ένας κυκλικός χορός που χρειάζεται δεκατρία άτομα για να στηθεί. Ο ένας κρατάει ένα μεγάλο στύλο στο κέντρο και οι υπόλοιποι 12 συμμετέχοντες χορεύουν γύρω από ένα κοντάρι δεμένο με πολύχρωμες κορδέλες.
Τη φετινή χρονιά, τον Φεβρουάριο συνέπεσαν τόσο οι Απόκριες όσο και η Καθαρά Δευτέρα, που σήμανε την αρχή της Σαρακοστής για την έλευση του Πάσχα. Ο καθένας γιόρτασε και αξιοποίησε τις ημέρες αυτές για να «ξεφύγει» από την καθημερινή ρουτίνα και, όπως παρατηρήσαμε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οργανισμοί διοργάνωσαν αντίστοιχες δράσεις για τους εργαζόμενούς τους. Χόρεψαν, θα μπορούσαμε να πούμε, το δικό τους γαϊτανάκι. Από τα λίγα έθιμα που διατηρούνται αυτούσια τις μέρες μας, το γαϊτανάκι, ως κυκλικός χορός, έχει τον δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα και δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Κάπως έτσι και τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού «έπλεξαν» τις δικές του κορδέλες-δράσεις για τους ανθρώπους τους, διοργανώνοντας εκδηλώσεις και δράσεις με αφορμή τις μέρες αυτές.
Εμείς, από την πλευρά μας, συνομιλήσαμε με στελέχη της αγοράς του Executive Search που μας έδωσαν τα δικά τους Insights, σχετικά με το πώς κινείται ο κλάδος στην Ελλάδα και ποια είναι τα σημεία-κλειδιά που θα καθορίσουν την εν λόγω αγορά. Πώς έχει διαμορφωθεί το τοπίο στην μετα-πανδημίας εποχή και ποια τα οφέλη που απορρέουν από τις υπηρεσίες Εxecutive Search; Ταυτόχρονα, στελέχη HR μάς μίλησαν για το πόσο σημαντικό είναι το employee experience, το οποίο υποδηλώνει όλο τον «κύκλο ζωής» σε έναν οργανισμό και αποτυπώνει την εμπειρία που βιώνουμε σε κάθε στάδιο της εργασιακής μας πορείας. Πού καλούνται να στρέψουν το ενδιαφέρον τους οι διευθύνσεις ΔΑΔ και ποια τα μυστικά για ένα επιτυχημένο Onboarding; Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα θέματα που θα διαβάσετε στο τεύχος αυτό.
«Ξεδιπλώνοντας» το δικό μας γαϊτανάκι-τεύχος θα μάθετε επίσης, πώς οι Ηγέτες μπορούν να υποστηρίξουν τη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής wellbeing στο εργασιακό περιβάλλον, ποια είναι τα βολικά ψέματα και οι άβολες αλήθειες που ακούγονται συχνά στον εργασιακό κόσμο και πώς η «τεχνητή νοημοσύνη» έχει εισβάλλει στον κόσμο των συνεντεύξεων.
Με την ευχή να βρείτε και αυτό το τεύχος ενδιαφέρον, κλείνουμε με ένα…
…kind reminder! Στις 23 Μαρτίου να είμαστε όλοι στο Future of Work Conference!